dec
26

Kéktoll visszatér

| Szerző: Kéktoll | 9:04 am

 

Kicsit, illetve nagyon sablonos a cím, de jól jelzi a lényeget.
Egy érdekes évforduló kapcsán indul ez a blog.
Éppen nyolc éve karácsonykor kezdődött internetes létezésem, jelenlétem stb. tetszés szerint. Akkor regisztráltam ugyanis a freewebre Kéktoll néven, akkor, ha jól tudom ez a név még nem létezett vagy nem tudtam róla. Azóta email címként több szolgáltatónál is foglalt, de van ilyen címen blog is. Az eredeti általam létrehozott oldal ma is elérhető http://kektoll.fw.hu/, ám az óta, regisztráltam egy igazi címet is, így a http://www.kektoll.com/ domainen  is én rontom a közízlést.
A blogolásba is belekóstoltam a sonline.hu oldalán, de a közéleti megnyilatkozásaim nem arattak osztatlan sikert, és mivel rajtam kívül még hatan, köztük politikusok is jegyezték a blogot, azzal az indokkal, hogy közeleg a kampány ez év tavaszán megszüntették. Az ottani kirándulásom okán, és azért is, mert úgy gondolom a politikusok (remélem ez az első és utolsó utalás itt rájuk) oldaltól függetlenül javíthatatlanok. A magam extrém és végletekig civil módján gondolkodva most azt gondolom kár pazarolni miattuk a karaktereket.
Ennyit a múltról, és most jöjjön a jövő: A google-t sokan az új nagytestvérnek tekintik, részben joggal, hiszen szinte semmi nem marad rejtve előle, mindent megjegyez, ha jól kérdezel, szinte bárkiről megtudhatsz ezt, azt, egyszóval félelmetes. Ám van egy mondás, amit nem tudsz megakadályozni, annak állj az élére, ennek jegyében indítottam blogot a google-n http://egikektoll.blogspot.com/ és kezdtem el írni első versemet, melyet online próbálok fejleszteni, és amelyet folyamatosan megosztok a facebook és a google társadalommal:
A vers Mallarmé nekem legkedvesebb versét fogalmazza újra kéktoll stílusban 21. századi kételyekkel.
Magam a népi bölcsességek nagy rajongójaként (vallom ezekben mindenkorra és minden helyzetre találhatunk útmutatást) egy harmadik blogot is indítottam, három a magyar igazság, egyelőre a ráadástól tartózkodnék. http://bordalok.blog.hu/
Ezzel tehát teljes a kép. Ja, igen egy apró magyarázat az égikéktoll lap azért kapta ezt a különös nevet, mert a kéktoll a googlen már foglalt volt. Így egy sajnos már eltávozott barátomtól Simon Ottótól kölcsönözve, kinek email címe égikék volt megtoldottam a nyolc éve használt nevet.
Kéktoll tehát visszatér, persze tudjuk el se ment, ám innentől interaktívan vesz részt az elektronikus fecsegésben, bízván abban, hogy a mennyiség esetleg mégis hajlandó minőségbe átcsapni, vagy, ha mégsem, akkor még mindig ott a véletlen hiszen vakszem is találhat tyúkot és bárki dobhat hatos.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://kektoll.blog.hu/api/trackback/id/tr231623629

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása